W związku z realizacją projektu „niePełnosprawni gotowi do pracy”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej”, Działanie 7.4, Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza wykładowców do złożenia oferty na przeprowadzenie zajęć określonych w pkt 2 na szkoleniu „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, BHP i minimum sanitarnym” dla grupy 12 osób z orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu lekkim lub umiarkowanym, pozostających bez zatrudnienia, w wieku 15-64 lat, zamieszkałych na terenie powiatu szydłowieckiego.
1. Zamawiający
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2 A, 26-200 Końskie
NIP: 6581220917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058
2. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest usługa szkoleniowa w zakresie przeprowadzenia 160 godzin dydaktycznych szkolenia z zakresu „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, BHP i minimum sanitarnym” w tym:
I część - 112 godzin teorii z zakresu z zakresu organizacji pracy sprzedawcy, obsługi klienta i technik sprzedaży;
II część - 8 godzin teorii z zakresu przepisów BHP;
III część - 16 godzin teorii z zakresu minimum sanitarnego;
IV część - 24 godziny z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminalu płatniczego.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zakres tematyczny zajęć:
Tematyka prowadzonych zajęć obejmować będzie co najmniej poniższe zagadnienia związane z pracą na stanowisku sprzedawcy m.in. z zakresu: organizacji pracy, podstawowych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz minimum sanitarnego, zagrożeń wypadkowych oraz postępowania w przypadku pożaru, technik skutecznej sprzedaży, rozpoznawania potrzeb i postępowania z klientem, zasad udzielania reklamacji, obiegu dokumentów, obsługi kasy fiskalnej (raportowanie kodów, sporządzanie raportów: dziennych, dotyczących obrotów, raportów fiskalnych), itp.
4. Termin realizacji zajęć oraz łączna ilość godzin
Poniżej przedstawiamy planowane terminy zajęć:
Część I |
Ilość dni |
Ilość uczestników szkolenia |
Łączna ilość godzin |
Rodzaj zajęć |
23.09.2014 24.09.2014 25.09.2014 26.09.2014 29.09.2014 30.09.2014 01.10.2014 02.10.2014 03.10.2014 06.10.2014 07.10.2014 08.10.2014 09.10.2014 10.10.2014
|
14 dni |
12 uczestników |
112 godz. |
zajęcia teoretyczne |
Część II i III |
Ilość dni |
Ilość uczestników szkolenia |
Łączna ilość godzin |
Rodzaj zajęć |
18.09.2014 19.09.2014 22.09.2014
|
3 dni |
12 uczestników |
24 godz. |
zajęcia teoretyczne |
Część IV |
Ilość dni |
Ilość uczestników szkolenia |
Łączna ilość godzin |
Rodzaj zajęć |
13.10.2014 14.10.2014 15.10.2014 |
3 dni |
12 uczestników |
24 godz. |
obsługa kasy fiskalnej |
5. Miejsce realizacji usługi:
Usługa będzie realizowana na terenie miasta Szydłowiec woj. mazowieckie. W/w zajęcia odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach dopołudniowych (między 8:00 a 16:00).
6. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna (umowa zlecenie, umowa o dzieło).
7. Wymagania - Wykładowca:
- powinien posiadać wyższe wykształcenie;
- powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu zapytania ofertowego;
- przeprowadził w ciągu ostatnich dwóch lat min. 2 szkolenia w podobnym zakresie.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
8. Kryteria wyboru dostawcy
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie następujących kryteriów:
Cena - 100%;
9. Warunki udziału:
Do oferty należy dołączyć:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe (dyplomy, referencje, kserokopie świadectw pracy, umów itp.).
- CV wykładowcy, wykaz zrealizowanych usług,
W odpowiedzi na zapytanie proszę zawrzeć informacje o oferowanej wysokości wynagrodzenia – należy podać cenę brutto brutto w złotych za przeprowadzenie 1 godziny dydaktycznej zajęć
10. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem kuriera lub też dostarczona osobiście do dnia 12.09.2014 r.
do godziny 10:00 na adres: Biuro Projektu 26-500 Szydłowiec, ul. Staszica 3H.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 12.09.2014 r., a wyłoniony Wykładowca zostanie powiadomiony niezwłocznie mailowo lub telefonicznie.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może zmienić lub wycofać swoją ofertę, o ile oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty zostanie doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Dodatkowych informacji udziela Iwona Wojcieszak – Asystentka Koordynatora Projektu, tel. 48 617 13 49.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.kswp.org.pl
11. Informacje dodatkowe:
Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny.
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP Końskie i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa