Od dnia 06.02.2023 r. strona jest nieaktualizowana, zapraszam na nową stronę kswp.org.pl

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

ZAPYTANIE OFERTOWE – remont dachu (świetlik dachowy)

Data dodania: 02.05.2022 / Autor: Przemysław Sipika

W związku z planowanym wszczęciem procedury wyboru wykonawcy, a w konsekwencji z koniecznością oszacowania wartości przedmiotu zamówienia Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza do złożenia wstępnej oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie pn. „Naprawa dachu szklanego w budynku Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości położonym w Końskich przy ul. Stanisława Staszica 2A

Opis przedmiotu zamówienia/badania rynku

Przedmiotem badania rynku jest wykonanie robót budowlanych naprawy dachu szklanego wraz ze stwierdzeniem/rozpoznaniem/zdiagnozowaniem przyczyn przecieków w budynku budynku Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości. Celem wykonania napraw jest likwidacja nieszczelności szklanego dachu nad patio.

Szczegółowy opis prac koniecznych do wykonania:

  • Zdiagnozowanie/rozpoznanie/naprawa przyczyn przecieków we wskazanych miejscach
  • Wykonanie w miejscach przecieków napraw/uszczelnień/wymiany uszczelek
  • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z formularzem ofertowym opisów zaproponowanych rozwiązań i technologii wykonania.

Parametry techniczne dachu:

  • Kąt nachylenia połaci 30⁰
  • Dach szklany wykonany jest z konstrukcji stalowej – belki stalowe z profili zamkniętych, malowanych farbą o odporności ogniowej 30 min.
  • Dach przeszklony zestawem termoizolacyjnym – szkłem zewnętrznym hartowanym o wymiarach 212x118 cm - 28 zestawów oraz cztery przeszklenia z zastosowaniem jako okno oddymiające o wymiarach ok. 1,18x1,8m.

Uwagi:

  • Wykonawca zobowiązuje się do naprawy szklanego dachu we wskazanych miejscach w sposób zapewniający jego szczelność pod względem trwałości, wytrzymałości, jakości i estetyki.
  • Elementy/odpady zużyte zostaną zabrane przez wykonawcę celem późniejszej utylizacji.
  • Przy przygotowywaniu oferty i realizacji robót budowlanych Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy na czynnym obiekcie.

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości jest w posiadaniu dokumentacji projektowej powykonawczej opracowanej dla budynku, która może zostać udostępniona w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym umówieniu. Tel. kontaktowy: 600 978 446 w godz. 7.00-15.00.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający wskazuje na konieczność dokonania wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnych informacji co do ryzyka trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wizja lokalna jest możliwa pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia i potwierdzenia chęci dokonania wizji.

Rozliczenie: Roboty zostaną rozliczone po zakończeniu prac, przy zastosowaniu ceny ryczałtowej.

Uwarunkowania dotyczące zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z prawem budowlanym, z polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli oraz przepisami BHP i p.poż. Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż. obowiązującymi w Krajowym Stowarzyszeniu Wspierania Przedsiębiorczości jak też warunkami zawartymi w umowie sporządzonej do  wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Wykonawca wykona roboty budowlane będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
  3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na „czynnym obiekcie”. Sposób prowadzenia prac powinien być dostosowany do specyfiki, charakteru i położenia obiektu. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym Harmonogram wykonywania prac na obiekcie.
  4. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie podpisany przez strony bezusterkowy protokół odbioru, poprzedzony próbą wodną wykonaną na dachu.
  5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 60 miesięcy.
  6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć, dokumenty jakościowe (atesty, deklaracje) dla wszystkich materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia.
  7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy.
  8. Złożona oferta cenowa powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty materiałów potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia, koszty związane z zabezpieczeniem przed zniszczeniem elementów obiektu, jego wyposażenia, koszty związane z oczyszczeniem i doprowadzeniem do stanu pierwotnego otoczenia i miejsc w których prowadzone były roboty oraz koszty wynajmu niezbędnego sprzętu.
  9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość materiałów i wykonywanych prac.
  10. Wykonawca będzie zobowiązany do załączenia do oferty kart katalogowych materiałów.
  11. Za wykonanie przedmiotu umowy będzie obowiązywała cena ofertowa/ryczałtowa wykonania naprawy.
  12. Za czynności i prace nie ujęte w kalkulacji kosztów a konieczne do wykonania przy realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia.

Miejsce, termin oraz warunki formalne składania ofert

Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres p_sipika@kswp.org.pl do godziny 11.00 dnia 16.05.2022 r. Za moment złożenia oferty uznaje się jej wpłynięcie do Zamawiającego.

Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.

CENA WSTĘPNEJ OFERTY

Szacunkowy koszt naprawy w PLN

Cena netto ……………………………………………… [PLN],

VAT ………………………………………………………….[PLN],

Cena brutto ……………………………………………..[PLN],

Oferta musi zawierać zaproponowane rozwiązania i technologie wykonania naprawy dachu szklanego.

 

Zleceniodawca informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Ma ono wyłącznie na celu rozeznanie/badanie cenowe rynku.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Przemysławem Sipiką drogą elektroniczną – p_sipika@kswp.org.pl.

Podobne aktualności

Wybór dostawcy środków czystości na potrzeby KSWP oraz w...

06.02.2023

realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...

Czytaj więcej

Wybór dostawcy artykułów spożywczych na potrzeby KSWP...

06.02.2023

Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:

Czytaj więcej

Wybór dostawcy artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz...

06.02.2023

Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce