Zapytanie ofertowe nr 8/RPSW.02.01 na usługę wydruku i dostawy broszur i informatorów. Wydatek ponoszony jest w ramach projektu pn. „Wdrożenie pakietu proinnowacyjnych usług dla MŚP i firm typu start-up” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Osi Priorytetowej 2 „Konkurencyjna gospodarka”, Działania 2.1 „Wsparcie świętokrzyskich IOB w celu zwiększenia poziomu przedsiębiorczości w regionie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
I. Zamawiający
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie
NIP 6581220917
REGON 290592085
Tel: 41 375 14 55
e-mail: kswp@kswp.org.pl
Strona internetowa:
2. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Norbert Górecki
3. Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: (41) 260 46 63
4. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach projektu jest przygotowane i prowadzone w sposób przejrzysty, racjonalny i efektywny w drodze rozeznania rynku w rozumieniu zapisów „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19.07.2017 roku.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wydruku i dostawy broszur i informatorów o następującej specyfikacji:
1) Informator – 100 sztuk
a) format: A4 składana do DL (w C)
b) gramatura: kreda mat 170 g
c) druk dwustronny 4/4 CMYK
2) Broszura – 100 sztuk
a) format: po złożeniu A5 pion
b) zadruk pełnokolorowy dwustronny
c) ilość stron z okładką: 16 (4 strona okładka + 12 stron środek)
d) gramatura papieru: kreda mat 170 g
e) broszura zszywana
2. Usługa zostanie wykonana w oparciu o materiały (projekty broszury i informatora zawierające tekst, zdjęcia, grafikę) dostarczone w wersji elektronicznej przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Miejscem realizacji dostawy wydrukowanych materiałów jest siedziba Zamawiającego: ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w opakowaniu zabezpieczonym przed zniszczeniem.
6. Usługa zostanie zrealizowana w terminie do 25.05.2018 r.
7. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kod CPV: 79810000-5 – Usługi drukowania
Kod CPV: 79820000-8 – Usługi związane z drukowaniem
III. Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz powinna:
a) zawierać pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby, nr NIP/REGON, imię i nazwisko osoby do kontaktu, telefon/e-mail osoby do kontaktu,
b) posiadać datę sporządzenia,
c) posiadać cenę wyrażoną w złotych polskich. Podana w ofercie cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, powinna być kompletna oraz posiadać wypełnione i podpisane wszystkie wymagane załączniki/oświadczenia.
VI. Termin, miejsce i sposób składania ofert
1. Termin składania ofert: do 17.05.2018 r.
2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie nie zostaną rozpatrzone.
3. Ofertę należy w formie skanów przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: n_gorecki@kswp.org.pl, w tytule wiadomości e-mail podając: „Oferta dotycząca zapytania ofertowego nr 8/RPSW.02.01”.
VII. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie ceny - 100%.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Od niniejszego postępowania nie przysługują środki odwoławcze.
IX. Wykaz załączników
1. Załącznik nr 1: Formularz oferty.
2. Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa