dotyczące wyboru trenera/wykładowcy/wykonawcy do przeprowadzenia szkolenia „Kurs SEP do 1 kV” zakończonego egzaminem zewnętrznym (kody CPV: 80500000-9; 80510000-2; 80530000-8)
Aktualizacja zapytania ofertowego z dnia 15.03.2022 r.
w ramach Projektu „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy” RPSW.08.05.04-26-0012/20, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.4 Kształcenie ustawiczne - ZIT (projekty konkursowe).
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
2. Adres, pod którym należy składać oferty:
Biuro projektu Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Al. IX Wieków Kielc 6/24-25, III p., 25-516 Kielce
II. Postanowienia ogólne
Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach projektu jest przygotowane i prowadzone w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu zapisów „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269 z późn. zm.).
2. Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi punktami zapytania ofertowego.
3. Oferta jak i załączniki do oferty powinny zostać sporządzone przez Oferenta według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym.
4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione w dniu 14.03.2022 r. na stronach internetowych:
a) strona Zamawiającego,
b) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
1. Kategoria ogłoszenia
Usługa
2. Podkategoria ogłoszenia
Usługa szkoleniowa
3. Miejsce realizacji zamówienia
Województwo świętokrzyskie, powiat kielecki, m. Kielce
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kurs SEP do 1 kV” zakończonego egzaminem zewnętrznym dla uczestników/uczestniczek projektu „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy”.
Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 - usługi szkoleniowe, 80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego, 80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego.
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu „Kurs SEP do 1 kV” wraz z egzaminem zewnętrznym kończącym się uzyskaniem uprawnień elektrycznych w grupie I (G1) dla 60 uczestników projektu „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy”. Wydatek ponoszony w ramach projektu „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy” RPSW.08.05.04-26-0012/20, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.4 Kształcenie ustawiczne – ZIT (projekty konkursowe).
V. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursu „Kurs SEP do 1 kv” wraz z organizacją egzaminu zewnętrznego kończącego się uzyskaniem uprawnień elektrycznych w grupie I (G1) dla 60 uczestników – uczniów z Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy” RPSW.08.05.04-26-0012/20, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.4 Kształcenie ustawiczne – ZIT (projekty konkursowe).
Program szkolenia „Kurs SEP do 1 kV” powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia:
a) podstawy elektrotechniki
b) rodzaje urządzeń elektroenergetycznych
c) budowa i eksploatacja instalacji elektrycznych
b) działanie prądu elektrycznego oraz ratowanie osób porażonych prądem
c) ochrona PPOŻ w urządzeniach elektrycznych
d) ochrona przeciwporażeniowa w instalacjach i urządzeniach elektrycznych do 1 kV
e) organizacja bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektrycznych
f) warunki techniczne jakim powinny odpowiadać instalacje elektryczne w budownictwie
g) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
h) elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym
i) aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji.
Program szkolenia musi odpowiadać aktualnemu zakresowi niezbędnemu do uzyskania odpowiednich kwalifikacji. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia ostatecznego i szczegółowego programu oraz harmonogramu
w porozumieniu z Zamawiającym przed rozpoczęciem szkolenia.
2. Zajęcia zostaną przeprowadzone dla 3 grup 20-osobowych w wymiarze 24 godzin dydaktycznych/grupę.
3. Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w formie wykładów.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Przewidywany termin realizacji zamówienia: marzec - maj 2022 r.
Miejsce realizacji szkolenia: Zespół Szkół Elektrycznych w Kielcach, ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8.
Zajęcia odbywać się będą głównie w soboty i niedziele, ewentualnie (w zależności od preferencji uczniów) od poniedziałku do piątku (po zakończonych zajęciach szkolnych uczniów), zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć w formie on-line.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 80500000-9 - usługi szkoleniowe
Kod CPV: 80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego
Kod CPV: 80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego.
8. Cena usługi powinna zawierać koszty: wynagrodzenia trenera/wykładowcy, koszty organizacji egzaminu SEP oraz koszty opłaty egzaminacyjnej dla uczestników szkolenia za egzamin elektryczny. Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć.
9. Wymagania dla wykładowcy/trenera/wykonawcy: wiedza i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w okresie 24 miesięcy bezpośrednio przed złożeniem oferty. Dodatkowo min. 3 udokumentowane usługi z zakresu tematycznego kursu w okresie 24 m-cy bezpośrednio przed złożeniem oferty.
VI. Wymagania ogólne od Wykonawcy.
1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania aktualnych zasad i ograniczeń związanych z COVID-19.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry wykładowców/instruktorów posiadających doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia tj. min. 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć/szkoleń
(w tym m.in. z uczniami/młodzieżą) w obszarze tematycznym kursu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, którą stanowić będą m.in.:
a) dziennik zajęć zawierający wymiar godzinowy zajęć, tematy zajęć edukacyjnych oraz imię i nazwisko wykładowcy/trenera;
b) listy obecności za każdy dzień uczestnictwa w szkoleniu zawierające datę zajęć, podpis Uczestników oraz osoby prowadzącej zajęcia;
c) rejestr/listę wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer dokumentu, imię i nazwisko Uczestnika kursu oraz datę wydania zaświadczenia;
d) dokumentacja fotograficzna z przebiegu szkolenia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Uczestników Projektu o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty oraz zorganizowania egzaminu zewnętrznego kończącego szkolenie, kończącego się uzyskaniem uprawnień elektrycznych przez uczestników szkolenia.
6. Niezwłoczne udostępnianie do wglądu na żądanie Instytucji Zarządzającej lub innych podmiotów uprawnionych do przeprowadzania kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych.
VII. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia (tj. np.: wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty/ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia).
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek weryfikowany na podstawie załącznika nr 1).
3. Wykonawca/Kadra dydaktyczna/Instruktorzy prowadzący zajęcia posiadają min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu przedmiotu zamówienia (warunek weryfikowany na podstawie Załącznika nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie oraz załącznika nr 4 dotyczącego realizacji usług – jeśli dotyczy).
VIII. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
IX. Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 2 do zapytania ofertowego)
X. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Formularz oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3) Wykaz kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) oraz:
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy (dyplomy lub certyfikaty/zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia w obszarze tematycznym zajęć), zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 2 letniego doświadczenia w obszarze tematycznym zajęć (np. zaświadczeń/rekomendacji/referencji itp., w tym m.in. w prowadzeniu zajęć z uczniami/młodzieżą) potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez Oferenta;
- CV poszczególnych osób.
4) Wykaz zrealizowanych min. 3 usług będących przedmiotem zamówienia w okresie 24 m-cy bezpośrednio przed złożeniem oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) oraz kopie dokumentów potwierdzających ich realizację (np. zaświadczeń/rekomendacji/referencji/umów wraz z potwierdzeniem, że usługę wykonano należycie np. protokołem odbioru itp.) – jeśli dotyczy.
Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
1) Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie – strona Zamawiającego oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski. Osobami uprawnionymi do kontaktu są: Urszula Marciniak – Koordynatorka projektu e-mail: u_marciniak@kswp.org.pl lub Agnieszka Zagnińska – Asystentka koordynatorki e-mail: a_zagninska@kswp.org.pl – telefon (41) 345 39 08 lub 539 865 562.
XII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
2. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. X niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
4. Oferent powinien być związany złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. Miejsce i termin składania ofert
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w biurze projektu Zamawiającego: Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, Al. IX Wieków Kielc 6/24-25, 25-516 Kielce; III p.
- listownie pod w/w adres;
- e-mailem na adres: u_marciniak@kswp.org.pl. lub za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności Bazy Konkurencyjności
(https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF i powinny mieć formę zeskanowanego podpisanego dokumentu (obrazu dokumentu).
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 23.03.2022 r. godz. 10.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w biurze projektu Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na realizację szkolenia „Kurs SEP do 1 kV” - projekt „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Oferenta.
4. Zamawiający po otwarciu ofert może w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa dni robocze, żądać od Oferenta uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych/pisarskich niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
5. Brak odpowiedzi Oferenta w wyznaczonym terminie na złożenie wyjaśnień lub nieuzupełnienie braków oferty w wyznaczonym terminie uznaje się za cofnięcie oferty przez Oferenta.
XIV. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) i dołączone do oferty załączniki.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2) zostanie złożona po terminie składania ofert;
3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
3. W przypadku stwierdzenia powiązań, o których mowa w pkt. VIII zapytania, Zamawiający wykluczy Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Oferty ważne - zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, złożone przez Oferentów spełniających warunki udziału postępowaniu zostaną poddane ocenie punktowej, na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium: Cena – waga - 100%
Oferent zobowiązany jest do podania w ofercie ostatecznej ceny za realizację przedmiotu zamówienia.
Podana w ofercie cena ma być wyrażona w walucie PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty i rabaty winny być ujęte w obliczonej cenie wskazanej w treści oferty Oferenta, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
Ceną oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest cena brutto.
Wartość punktowa ceny, o której mowa wyżej wyliczona zostanie według następującego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert
----------------------------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
XV. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje
w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania - przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej, jak również zostanie upubliczniona. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
5. Od niniejszego postępowania nie przysługują środki odwoławcze.
XVI. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Końskich, adres: ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000020058, NIP: 6581220917, REGON: 290592085, telefon: 41 375 14 55, zwane dalej „KSWP”.
2. Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c „RODO” w celu związanym z zapytaniem ofertowym nr 27/RPSW.08.05.04-26-0012/20 z dnia 14.03.2022 r.
3. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami obowiązującymi Zamawiającego jako Beneficjenta Projektu pn. „Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy” RPSW.08.05.04-26-0012/20, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.4 Kształcenie ustawiczne – ZIT (projekty konkursowe).
4. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Wytycznymi; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z Wytycznych i zapytania ofertowego.
5. Dane osobowe nie będą przetwarzane przez KSWP w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
6. Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane ma:
1) prawo dostępu do danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych osobowych,
3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego,
7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy KSWP będzie przetwarzało Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa