w ramach Projektu „Moje kompetencje moja przyszłość” RPSW.08.05.01-26-0063/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji I aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. Postanowienia ogólne
Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Postępowanie o udzielenie zamówienia
a) – strona Zamawiającego,
b) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
1. Kategoria ogłoszenia
Dostawy
2. Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
3. Miejsce realizacji zamówienia
Województwo świętokrzyskie, powiat konecki, gmina Końskie, gmina Stąporków, miejscowość: Końskie, Stąporków
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
- komputer wraz z monitorem i oprogramowaniem (komputer stacjonarny z systemem operacyjnymi programem wirusowym + monitor + mysz + klawiatura+ kamera internetowa) –15 zestawów;
- oprogramowanie wspomagające zarządzanie logistyczne (licencja bezterminowa, bez limitu stanowisk) - 1 zestaw ;
- drukarka 3D ze skanerem 3D i oprogramowaniem - 4 szt.;
- tablica multimedialna – 1 szt.;
- Kalkulator biurowy – 45 szt.
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa: 15 zestawów komputerów wraz z monitorem i oprogramowaniem, 1 zestaw - oprogramowanie wspomagające zarządzanie logistyczne, 4 szt. drukarek 3D z oprogramowaniem, 1 szt. - tablica multimedialna, 45 szt. kalkulatorów, stanowiących doposażenie pracowni szkolnych. Wydatek ponoszony w ramach projektu „Moje kompetencje moja przyszłość” RPSW.08.05.01-26-0063/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
V. Opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV: 30213000 - 5 – Komputery osobiste;
Kod CPV: 30231300 - 0 - Monitory ekranowe;
Kod CPV: 30237000 - 9 - Myszka komputerowa;
Kod CPV: 42962000 - 7 - Urządzenia drukujące i graficzne
Kod CPV: 48000000 - 8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV: 30141200-1 – kalkulatory biurowe
8. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny
ich spełniania.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek weryfikowany na podstawie załącznika nr 2);
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek weryfikowany na podstawie załącznika nr 2);
VII. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
VIII. Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 3 do zapytania ofertowego)
IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1)Formularz oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.)
2)Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
3)Specyfikacja przedmiotu zamówienia (specyfikacja winna zawierać co najmniej minimalne wymagania, zgodne z Załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego)
Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
1)Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie – strona Zamawiającego, oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski. Osobami uprawnionymi do kontaktu są: Małgorzata Ciaś – Koordynatorka projektu lub Daria Milewicz – Asystentka koordynatorki – telefon (41) 375-14-55;
XI. Opis sposobu przygotowania oferty
XII. Miejsce i termin składania ofert
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie,
ul. Staszica 2A;
- listownie pod w/w adres;
- e-mailem na adres m_cias@kswp.org.pl.
2.Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 15.01.2020 r. godz. 10.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę doposażenia” - projekt „Moje kompetencje moja przyszłość”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Oferenta.
4. Zamawiający po otwarciu ofert może w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa dni robocze, żądać od Oferenta uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych/pisarskich niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
5. Brak odpowiedzi Oferenta w wyznaczonym terminie na złożenie wyjaśnień lub nieuzupełnienie braków oferty
w wyznaczonym terminie uznaje się za cofnięcie oferty przez Oferenta.
XIII. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2) zostanie złożona po terminie składania ofert;
3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
Kryterium: cena – waga - 100 %;
Oferent zobowiązany jest do podania w ofercie ostatecznej ceny za realizację przedmiotu zamówienia
Podana w ofercie cena ma być wyrażona w walucie PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty i rabaty winny być ujęte w obliczonej cenie wskazanej w treści oferty Oferenta, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań
w celu jej określenia.
Ceną oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest cena brutto.
Wartość punktowa ceny, o której mowa wyżej wyliczona zostanie według następującego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert
----------------------------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100 pkt.
XIV. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa