w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”)
W związku z potrzebą zakupu tonerów w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.4 „Rozwój otoczenia biznesu”) w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”) (Umowy: Nr 2.3/2011/ŁRFP/4/060 z dnia 28 marca 2012 r.; Nr 2.4/2013/ŁRFP/7/166 z dnia 13 maja 2014 r.; Nr 2.5/2014/ŁRFP/2/202 z dnia 03 lutego 2015 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282 z dnia 23 lutego 2016 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282/NL/291 z dnia 17.06.2016 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282/NL/II/325 z dnia 30.11.2016 r.) dla Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:
ZAMAWIAJĄCY:
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie
NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.
TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa artykułów będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa towaru nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 10.04.2017 r.
Dostawa zrealizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do 14.00.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe oraz identyczne pod względem specyfikacji i producenta określonym w wykazie cenowo - asortymentowym. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesłać listownie za pośrednictwem: poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta - tonery”.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 31.03.2017 r. do godz. 15.00.
KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1), cenę łączną brutto za każdą pozycję oraz wartość brutto całego zamówienia.
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.
OSOBA DO KONTAKTU:
Przemysław Sipika
tel. 41 260 46 22
Iwona Zbróg
tel. 41 260 46 12
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie
tel. 41/375 14 55/56
Inne informacje:
Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.
Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa