I. ZAMAWIAJĄCY Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym w załączonym formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy.
W przypadku zamówień składanych do godz. 9:00 realizacja zamówienia do godz. 16:00 tego samego dnia.
W przypadku zamówień składanych po godz. 9:00 dostawa towaru następować będzie w ciągu 24h od czasu złożenia zamówienia z wyłączeniem dni wolnych od pracy, niezależnie od kwoty/rozmiaru zamówienia.
Strony nie ustalają minimalnej kwoty zamówienia.
Zamówienia na dostawę będą składane dostępnymi formami komunikacji tj. telefon, fax, e-mail.
Dostawa wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do 16.00 (poniedziałek – piątek)
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. nr 1).
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy będzie zawierała ceny wszystkich artykułów wymienionych
w wykazie cenowo - asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane niżej informacje.
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- zawierać czytelny podpis wykonawcy.
Oferta powinna zawierać:
- cenę jednostkową brutto;
- formę płatności,
- formę dostawy,
- termin dostawy.
V. OBOWIĄZKI DOSTAWCY:
Dostawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, opakowania nie uszkodzone. Wszystkie artykuły biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Dostawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.
WARUNKI REALIZACJI
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
Z wybranym Dostawcą zostanie podpisana Umowa, do której będzie dołączony Załącznik nr 1 (Oferta Dostawcy). Dostawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu wymienionego w Załączniku nr 1
w cenach jakie zostały zawarte w jego ofercie. Złożona przez Dostawcę oferta będzie obowiązywała do dnia
28 lutego 2017 r.
Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez podania przyczyny.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
VIII. KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.
IX. OSOBA DO KONTAKTU:
Iwona Zbróg
i_zbrog@kswp.org.pl
Przemysław Sipika
p_sipika@kswp.org.pl
X. DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru najkorzystniejszej oferty. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie Oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa