I. Zamawiający Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2 A, 26-200 Końskie NIP: 6581220917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058 II. Przedmiot zapytania Zakup mebli w ramach projektu
"Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju Mazowsza"
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013, Priorytet I „Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu”, Działanie 1.4 „Wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu”.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli biurowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1 – zakres zapytania ofertowego w ramach projektu "Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju Mazowsza", Załącznik nr 3 – rzut rozmieszczenia mebli, rysunek poglądowy). Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. Wymagania
Oferent powinien do oferty dołączyć projekt wizualizacji dostarczonych mebli wykonanej na podstawie pomiarów wykonanych w miejscu montażu przedmiotu zapytania. Oferent przedstawi Zamawiającemu próbkę kolorystyki wykonywanych elementów oraz poda z jakiego materiału zostaną one wykonane.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Oferent powinien:
- funkcjonować na rynku przynajmniej 3 lata,- posiadać doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć (wymagane referencje co najmniej 2).
IV. Termin/Miejsce realizacji dostawy
Termin realizacji zamówienia do dn. 10.03.2014 r.
Miejsce montażu wykonanych mebli: 00-515 Warszawa, ul. Żurawia 32/34 lok.32.
V. Kryteria wyboru dostawcy
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie następujących kryteriów:
VI. Termin i sposób złożenia oferty
W przypadku osób prawnych, oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji zgodnie z zasadami ujawnionymi w KRS.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy przedstawić na Załączniku nr 2 (formularz ofertowy).
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie cały asortyment wymieniony w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
VII. Osoby do kontaktu:
Izabela Magierowska - i_magierowska@kswp.org.pl;
Przemysław Sipika – p_sipika@kswp.org.pl
Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie
tel. 41/375 14 55/56
VIII. Inne informacje:
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP Końskie o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
IX. Załączniki:
Załącznik nr 1 – zakres zapytania ofertowego;
Załącznik nr 2 – formularz ofertowy;
Załącznik nr 3 – rzut rozmieszczenia mebli, rysunek poglądowy;
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa