W ramach Projektu „PERSPEKTYWY” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia:
a. nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2015, Nr 0, poz. 2164 z późniejszymi zmianami). W niniejszym postępowaniu przepisy tej ustawy stosuje się odpowiednio, o ile Zapytanie ofertowe zawiera odesłanie do tych uregulowań, jak również w celu ustalenia definicji pojęć występujących w Zapytaniu ofertowym.
b. uwzględnia Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydane przez Ministra Infrastruktury i Rozwoju.
3. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRES I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie gorącego posiłku (obiadu) dla uczestników projektu „PERSPEKTYWY” i dostarczenie go własnym transportem na miejsce realizacji zajęć wskazane przez Zamawiającego.
Zajęcia będą się odbywać w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Piotrków Trybunalski lub w innym mieście w odległości do 50 km.
Obiad powinien składać się z zupy, drugiego dania oraz deseru, a także napoju.
W ramach projektu przewidziano obiady dla 6 grup (12 osobowych) podczas dwóch rodzajów zajęć:
- Grupowego poradnictwa (dostarczenie posiłku przez 4 dni dla każdej grupy) – łącznie 288 obiadów;
- Szkolenia (dostarczenie posiłku przez 19 dni dla każdej grupy) – łącznie 1368 obiadów.
Termin realizacji Zlecenia od dnia podpisania umowy tj. najpóźniej od 31.05.2016 r. do 16.06.2017 r.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz.1225 z późn.zm),łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy .
Realizacja zajęć będzie się odbywała od poniedziałku do piątku - dostarczenie posiłku przewidywane jest w godzinach od 12.30 do 13.30 (do ustalenia na etapie podpisywania umowy).
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, o ile posiada on uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego”.
Do oferty należy dołączyć:
- propozycję menu na poszczególne zajęcia tj. na 4 dni w przypadku Grupowego poradnictwa oraz 19 dni w przypadku szkoleń;
- kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w „Zapytaniu ofertowym”.
3. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
6. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
7.1.Ofertę należy złożyć:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie, ul. Staszica 2A lub w Biurze Projektu w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Sieradzka 10.
- lub listownie pod w/w adresy.
7.2.Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 20.05.2016 r. do godz. 15:00.
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
7.3 Oferty składane w siedzibie Zamawiającego lub Biurze Projektu powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta obiady – projekt PERSPEKTYWY”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
7.4 Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatniego dnia wyznaczonego na składanie ofert.
7. KRYTERIA OCENY OFERT:
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Łącznie możliwych do uzyskania 100 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x80
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C– cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „propozycja menu”:
W celu uzyskania punktów w kryterium „propozycja menu” Wykonawca musi wykazać propozycję różnorodnego menu z przybliżonym określeniem proporcji wagowych posiłku tj.
- zupa (nazwa, zawartość oraz ilość mililitrów. np. nazwa zupy/ z makaronem, ryżem lub ziemniakami – 0,5 l );
- II danie (ilościowo w gramach np. ziemniaki/ kasza /ryż – 150 gram + klops/kotlet mielony/pulpet – 100 gram + surówka/warzywa gotowane - 50 gram lub kopytka/pyzy/pierogi – 200 gram);
- deser (ilościowo w gramach np. ciasto sernik – 200 gram);
- napój (rodzajowo i ilość mililitrów np. kompot – 200 ml.)
K2 =Ilość punktów ze spełnienie kryterium „propozycja menu”
Ilość punktów za spełnienie kryterium „propozycja menu” będzie przyznawana w następujący sposób:
a) jakościowa i ilościowa ocena I dania – od 1pkt do 5 pkt
b) jakościowa i ilościowa ocena II dania – od 1pkt do 5 pkt
c) jakościowa i ilościowa ocena deseru – od 1pkt do 5 pkt
d) jakościowa i ilościowa ocena napoju – od 1pkt do 5 pkt
W przypadku, jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty, które uzyskały identyczną liczbę punktów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach . Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszelkie warunki postawione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. DODATKOWE INFORMACJE:
1. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony ; rodzaj potraw nie może się powtarzać w okresie dekady (10 dni);
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane , pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.
- co najmniej 3 posiłki w tygodniu (II danie) powinny być mięsne.
2. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie .
3. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji na miejsce zajęć wskazane przez Zlecającego realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt .
4. Wykonawca zapewni własne naczynia lub naczynia jednorazowe – talerze, sztućce;
5. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków uczestnikom.
6. Koszt związany z wydawaniem posiłków lub ewentualnym myciem naczyń (w przypadku wykorzystywania własnych naczyń) ponosić będzie Wykonawca.
7. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może wymagać udzielenia przez Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
6. Informacja o dokonanym wyborze zostanie przekazana Wykonawcy telefonicznie.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Anna Pasieka – Koordynatorka projektu - telefon (41) 375-14-55 lub Weronika Roszak – Asystentka koordynatorki projektu – telefon (44) 647-48-08.
8. Niniejsze zapytanie nie jest postępowaniem przetargowym w rozumieniu art. 69 Ustawy PZP.
9. Oferty, które nie zostały wybrane nie będą odsyłane.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
9. ZAŁĄCZNIKI:
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa