:
I. ZAMAWIAJĄCY
Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie
NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zapytania jest usługa w zakresie odśnieżania wjazdu i parkingu przed budynkiem Koneckiego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości – o całkowitej powierzchni 940 m2 oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych o powierzchni 560 m2.
Odśnieżanie należy przeprowadzać każdorazowo po opadach śniegu w dni robocze i święta w godzinach porannych (5:00 - 7:00). Podczas intensywnych opadów dziennych także w godzinach popołudniowych (17:00 – 19:00).
Wykonawca dołoży wszelakich starań do wykonania powierzonych mu czynności w sposób należyty. Wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi, naprawi na własny koszt Wykonawca.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza zmian w przedmiocie zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01 grudnia 2013 r. do 31 marca 2014 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać szczegółowy zakres wykonania usług tj.:
- miesięczny koszt za wykonanie usługi,
- dokładny sposób odśnieżania (ręczny, mechaniczny – jakie urządzanie).
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową (w przypadku przedsiębiorcy),
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
Oferent powinien:
- posiadać odpowiedni sprzęt oraz zaplecze techniczne do wykonania powierzonego zadania,
- posiadać doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć (wymagane referencje).
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
VI. OCENA OFERT
Oferty nie się spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie zostaną odrzucone.
Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z zapytaniem ofertowym.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.kswp.org.pl.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Iwona Zbróg (telefon 41 260 46 12, email: i_zbrog@kswp.org.pl) i Przemysław Sipika (telefon 41 260 46 22, email: p_sipika@kswp.org.pl).
KSWP zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zawarcia umowy na podstawie którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa