Od dnia 06.02.2023 r. strona jest nieaktualizowana, zapraszam na nową stronę kswp.org.pl

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

Zapytanie ofertowe

Data dodania: 19.12.2013 / Autor: Mateusz Kania

na zakup i dostawę artykułów biurowych

W związku z potrzebą zakupu materiałów biurowych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.4 „Rozwój otoczenia biznesu”) w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”) dla Koneckiego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:

ZAMAWIAJĄCY

Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.

 

TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa artykułów biurowych będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa towaru nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 17.01.2014 r.
Dostawa zrealizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do16.00.

 

OBOWIĄZKI  WYKONAWCY:
Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.


FORMA SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesyłać mailem na adres kswp@kswp.org.pl w tytule wiadomości wpisując: „Oferta - artykuły biurowe JEREMIE” lub faksem na numer telefonu 41 375 14 56

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 09.01.2014 r. do godz. 12.00.

 

KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.

 

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1)

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów  wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.

 

OSOBA DO KONTAKTU:

Paweł Ostafijczyk

p_ostafijczyk@kswp.org.pl

 

Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

tel. 41/375 14 55/56

kswp@kswp.org.pl


Inne informacje:


Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP Końskie o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 

Podobne aktualności

Wybór dostawcy środków czystości na potrzeby KSWP oraz w...

06.02.2023

realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...

Czytaj więcej

Wybór dostawcy artykułów spożywczych na potrzeby KSWP...

06.02.2023

Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:

Czytaj więcej

Wybór dostawcy artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz...

06.02.2023

Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce