na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych
I. ZAMAWIAJĄCY
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie
NIP: 658-12-20-917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym w załączonym formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dostawa realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy.
W przypadku zamówień składanych do godz. 9:00 realizacja zamówienia do godz. 16:00 tego samego dnia.
W przypadku zamówień składanych po godz. 9:00 dostawa towaru następować będzie w ciągu 24h od czasu złożenia zamówienia, z wyłączeniem dni wolnych od pracy - niezależnie od kwoty/rozmiaru zamówienia.
Strony nie ustalają minimalnej kwoty zamówienia.
Zamówienia na dostawę będą składane dostępnymi formami komunikacji, tj. telefon, e-mail.
Dostawa wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od godz. 8.00 do 16.00 (poniedziałek – piątek).
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
W ofercie należy podać cenę netto - zgodnie ze wskazanymi jednostkami miary.
Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy będzie zawierała ceny wszystkich artykułów wymienionych w wykazie cenowo - asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane niżej informacje.
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową;
- posiadać miejscowość i datę jej sporządzenia;
- zawierać nazwę Oferenta, adres lub siedzibę Oferenta, nr NIP, REGON, dane kontaktowe;
- zawierać czytelny podpis Wykonawcy.
V. OBOWIĄZKI DOSTAWCY
Dostawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, opakowania nieuszkodzone. Wszystkie artykuły biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Dostawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Z wybranym Dostawcą zostanie podpisana Umowa, do której będzie dołączony Załącznik nr 1 (Oferta Dostawcy). Dostawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu wymienionego w Załączniku nr 1 w cenach jakie zostały zawarte w jego ofercie. Złożona przez Dostawcę oferta będzie obowiązywała do dnia
31 sierpnia 2022 r.
Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez podania przyczyny.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
VIII. KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni Wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.
IX. OSOBA DO KONTAKTU
Iwona Zbróg
Anita Łabędowicz
a_labedowicz@kswp.org.pl
X. DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru najkorzystniejszej oferty. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie Oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy
z wybranym Oferentem.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa