w ramach Projektu „Moje kompetencje moja przyszłość” RPSW.08.05.01-26-0063/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
W treści Zapytania zmieniono liczbę osób w części 4 Zapytania oraz wydłużono termin składania ofert.
W Załączniki nr 1 Formularzu oferty zmieniono liczbę godzin szkolenia w części 3 i 4 Zapytania.
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. Postanowienia ogólne
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w ramach szkoleń dla uczestników/uczestniczek projektu „Moje kompetencje moja przyszłość” z zakresu:
Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 - usługi szkoleniowe.
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w ramach szkoleń dla 100 uczestników/uczestniczek projektu „Moje kompetencje moja przyszłość”. Wydatek ponoszony w ramach projektu „Moje kompetencje moja przyszłość” RPSW.08.05.01-26-0063/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
V. Opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 Zamówienia: „Obsługa programu Subiekt GT” (5 gr. x 10os.x 20 dyd.)
W programie szkolenia m.in.:
1. Rozpoczęcie pracy z programem Subiekt GT
2. Zakładanie kartotek towarów
3. Zakładanie kartotek kontrahentów
4. Przyjęcie towaru do magazynu FZ/PZ
5. Typy dokumentów w Subiekcie (od zakupu i przyjęcia po wydanie i sprzedaż).
6. Sprzedaż detaliczna
7. Sposoby korygowania dokumentów
8. Zamówienia od klientów i do dostawców
9. Tworzenie dokumentów kasowych i bankowych
10. Rozrachunki – omówienie najważniejszych funkcji.
11. Zestawienia w systemie
12. Archiwizacja danych
13. Informacje dodatkowe – abonamenty, aktualizacje, Plusy, dodatkowe funkcjonalności
Ilość osób: 5 grupa x 10 os.
Terminy zajęć: czerwiec – wrzesień
2) Część 2 Zamówienia: „AutoCad” (1 gr. x 15os. x 20 dyd.)
W programie szkolenia m.in.:
Ilość osób: 1 grupa x 15 os.
Terminy zajęć: czerwiec – lipiec
3) Część 3 Zamówienia „Grafika komputerowa i projektowanie witryn www” (1 gr. x 15os. x 20 godz. dyd.)
W programie szkolenia m.in.:
Ilość osób: 1 grupa x 15 os.
Terminy zajęć: czerwiec – lipiec
4) Część 3 Zamówienia „Grafika 3D i wydruk 3D” (2 gr. x 10 os. x 20 godz. dyd.)
Ilość osób: 2 grupy x 10 os
Terminy zajęć: czerwiec – lipiec
2. Oferent w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia propozycji książki lub skrytpu dla uczestników/uczestniczek zajęć.
3. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po zakończonych zajęciach szkolnych) lub w soboty zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV 80500000-9 - usługi szkoleniowe.
7. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia: od 25.06.2020 r. max do 30.09.2020 r.
VI. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
VII. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
VIII. Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 3 do zapytania ofertowego)
IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Formularz oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.)
2) Wykaz doświadczenia zawodowego z prowadzenia zajęć w zakresie opisanym w pkt II (Załącznik nr 2) oraz:
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy (dyplomy lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia i doświadczenia w obszarze tematycznym zajęć), zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia: rekomendacji/referencji wystawione przez podmiot/y zlecający/e usługę, dotyczące przeprowadzenia min. 50 godzin zajęć w przedmiocie zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
- Curriculum Vitae
- Wykaz proponowanego/nych podręcznika/podręczników, które będą wykorzystywane przez uczestników /uczestniczek zajęć – min. 1 – max. 2 pozycje książkowe.
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
4) Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 4).
Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
XI. Opis sposobu przygotowania oferty
XII. Miejsce i termin składania ofert
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie,
ul. Stanisława Staszica 2A;
- listownie pod w/w adres;
- e-mailem na adres m_cias@kswp.org.pl.
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 22.06.2020 r. godz. 9.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na realizację szkolenia” - projekt „Moje kompetencje moja przyszłość”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Oferenta.
4. Zamawiający po otwarciu ofert może w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa dni robocze, żądać od Oferenta uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych/pisarskich niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
5. Brak odpowiedzi Oferenta w wyznaczonym terminie na złożenie wyjaśnień lub nieuzupełnienie braków oferty w wyznaczonym terminie uznaje się za cofnięcie oferty przez Oferenta.
XIII. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
K1 - Cena 60% (maksymalnie możliwych do uzyskania 60 pkt), z Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego
K2 - Doświadczenie 40% (maksymalnie możliwych do uzyskania 40 pkt), z Załącznika nr 2do Zapytania ofertowego
Łącznie możliwych do uzyskania 100 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x60
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C– cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie” w ramach szkolenia:
W celu uzyskania punktów w kryterium „doświadczenie” Oferent musi wykazać minimum 2 letnie doświadczenie przed dniem złożenia oferty w zakresie realizacji zajęć w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia. Doświadczenie musi być potwierdzone przedłożonymi dokumentami np. referencje.
K2 =Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Ilość punktów za spełnienie kryterium „doświadczenie” będzie przyznawana w następujący sposób:
a) 50 godz. realizacji szkoleń (zgodnym z przedmiotem zamówienia) – 10 pkt
b) od 51 do 80 godz. realizacji szkoleń (zgodnym z przedmiotem zamówienia) - 20 pkt
c) od 81 do 120 godz. realizacji szkoleń (zgodnym z przedmiotem zamówienia) - 30 pkt
d) powyżej 120 godz. realizacji szkoleń (zgodnym z przedmiotem zamówienia) - 40 pkt
XIV. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1) prawo dostępu do danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych osobowych,
3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego,
7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy KSWP będzie przetwarzało Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa