W Łodzi 27 lutego 2014 r. odbyło się pierwsze tegoroczne seminarium z cyklu „Dzień dobry biznes” dedykowane łódzkim studentom i absolwentom. Organizatorem spotkania był Menadżer Łódzkiego Regionalnego Funduszu Powierniczego oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Konferencję otworzył prof. nadzw. dr hab. Tomasz Czapla - Prodziekan ds. programowych i studenckich Wydziału Zarządzania UŁ, Maciej Kokotek – Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, Wojciech Marcinkiewicz – Zastępca Dyrektora Departamentu Inżynierii Instrumentów Finansowych. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Filip Miłoszewski – założyciel mobilnej listy zakupów listonic.pl. Spotkanie poprowadził przedstawiciel studenckiego koła naukowego Wydziału Zarządzania Startalog Łukasz Ditrych.
Podczas seminarium, które zgromadziło 150 osób, o swoich pierwszych krokach w biznesie opowiedział Filip Miłoszewski, z kolei Agnieszka Łysek - przedstawiciel Biura Regionalnego ŁRFP w Łodzi, zaprezentowała atrakcyjne źródła finansowania w postaci instrumentów pozadotacyjnych, przekazał kompleksową wiedzę na temat możliwości jakie oferuje Łódzki Regionalny Fundusz Powierniczy.
W ramach seminarium przeprowadzono dwie sesje warsztatowe: „Załóż swój własny biznes już dziś – czyli co, gdzie i kiedy?” i „Mam swój biznes, ale jak zostać liderem? Czyli krótki wstęp do strategii marketingowej”, w których studenci udzielali się aktywnie, zadając pytania.
W trakcie trwania seminarium studenci mogli spotkać się przedstawicielami Pośredników Finansowych działających w regionie łódzkim, którzy szczegółowo odpowiadali na pytania oraz przedstawiali propozycje korzystania z pożyczek oraz poręczeń oferowanych w ramach inicjatywy JEREMIE. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele Pośredników Finansowych: Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości, Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA, Fundacji Rozwoju Gminy Zelów, Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, Idea Bank, PA-CO Bank, Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ESBank Bank Spółdzielczy, FM Bank.
Seminarium cieszyło się dużym zainteresowaniem. Ofertę KSWP przedstawiono 40 osobom.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa