dotyczące wyboru trenerów/ wykładowców/ wykonawców do przeprowadzenia zajęć w ramach szkoleń realizowanych w ramach projektu „Kwalifikacje to podstawa”
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji I aktywne społeczeństwo, Działania 8.5. Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.3 Edukacja formalna i pozaformalną osób dorosłych.
(kod CPV: 80500000-9 - usługi szkoleniowe, 80400000-8 – usługi edukacyjne osób dorosłych oraz inne, 80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego)
I. Zamawiający:
Nazwa i adres zamawiającego:
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55 , Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085, NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl, strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza niniejsze postępowanie w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Postępowanie przygotowane i prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu zapisów „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”, w związku z realizacją projektu „Kwalifikacje to podstawa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z późn. zm.) W niniejszym postępowaniu przepisy tej ustawy stosuje się odpowiednio, o ile Zapytanie ofertowe zawiera odesłanie do tych uregulowań, jak również w celu ustalenia definicji pojęć występujących w Zapytaniu ofertowym.
3. Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi punktami zapytania ofertowego.
4. Oferta jak i załączniki do oferty powinny zostać sporządzone przez Oferenta według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione w dniu 28.01.2022 r. na stronach internetowych:
a) – strona Zamawiającego,
b) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
7. Kategoria ogłoszenia
Usługi
8. Miejsce realizacji zamówienia
Województwo świętokrzyskie, miasto: Końskie
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Instalator systemów fotowoltaicznych z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV” w Końskich dla uczestników projektu „Kwalifikacje to podstawa” RPSW.08.05.03-26-0122/19-00, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji I aktywne społeczeństwo, Działania 8.5. Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.3 Edukacja formalna i pozaformalną osób dorosłych.
Rodzaje i zakresy szkoleń przedstawiono szczegółowo w dalszej części zapytania.
Wymaga się, aby szkolenia opierały się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach i pro wadziły do uzyskania uznawanych umiejętności i kompetencji, zgodnie z wymogami Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego: Etap I – Zakres, Etap II – Wzorzec, Etap III – Ocena, Etap IV – Porównanie.
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawców na świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkolenia „Instalator systemów fotowoltaicznych z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV” w Końskich dla uczestników projektu „Kwalifikacje to podstawa” RPSW.08.05.03-26-0122/19-00, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji I aktywne społeczeństwo, Działania 8.5. Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.3 Edukacja formalna i pozaformalną osób dorosłych.
V. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Instalator systemów fotowoltaicznych z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV” w Końskich w ramach projektu „Kwalifikacje to podstawa” RPSW.08.05.03-26-0122/19-00, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania 8.5. Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.3 Edukacja formalna i pozaformalną osób dorosłych.
2. Oferent w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia propozycji książki lub skryptu dla uczestników/uczestniczek zajęć
3. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą odbywać się w dni robocze (w godzinach między 15:00 a 20:00) od poniedziałku do piątku; dopuszcza się prowadzenie zajęć teoretycznych w soboty i niedziele. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być realizowane zarówno w dni robocze, jak i w soboty i niedziele, w godzinach i terminach ustalonych z Zamawiającym, wg ustalonego harmonogramu.
4. W przypadku wystąpienia zmian dotyczących obostrzeń związanych z COVID-19 Zamawiający dopuści realizację zajęć teoretycznych w formie online, z zachowaniem wszelkich przepisów dotyczących realizacji kursów będących przedmiotem zamówienia .
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
7. Rodzaje, specyfikacja i terminy szkolenia
Szkolenie „Instalator systemów fotowoltaicznych z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV”
Miejsce realizacji szkolenia: Końskie
Liczba edycji: 1
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa (12 osób)
Planowane terminy: luty - marzec 2022
Czas trwania szkolenia: 64 godz. dyd.
Szkolenie składa się z dwóch części:
Cena usługi powinna zawierać koszty: wynagrodzenia wykładowcy/trenera, koszt materiałów pomocniczych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, koszt organizacji egzaminu SEP
Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający wnosi opłatę egzaminacyjną dla uczestników szkolenia za egzamin elektryczny.
Wymagania dla wykładowcy/trenera/wykonawcy: wiedza i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w okresie 24 miesięcy bezpośrednio przed złożeniem oferty. Dodatkowo min. 3 udokumentowane usługi z danego zakresu w okresie 24 m-cy bezpośrednio przed złożeniem oferty.
VI. Wymagania ogólne wobec Wykonawcy:
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
VIII. Termin realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia: w zależności od szkolenia, terminy wskazane w treści zapytania, ogółem: luty 2022 – marzec 2022.
IX. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
X. Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 2 do zapytania ofertowego)
XI. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Formularz oferty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.)
2) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
3) Wykaz kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) + dodatkowo CV poszczególnych osób.
4) Wykaz zrealizowanych usług (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) – jeśli dotyczy.
Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.
XII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie – strona Zamawiającego, oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski. Osobą uprawnioną do kontaktu jest: Małgorzata Ciaś – Koordynatorka projektu telefon: 502 925 445;
XIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
2) Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty, o których mowa
w pkt. XI niniejszego zapytania ofertowego.
3) Wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
4) Oferent powinien być związany złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIV. Miejsce i termin składania ofert
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie,
ul. Stanisława Staszica 2A;
- listownie pod w/w adres;
- e-mailem na adres m_cias@kswp.org.pl lub za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności Bazy Konkurencyjności
(https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF i powinny mieć formę zeskanowanego podpisanego dokumentu (obrazu dokumentu).
2.Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 07.02.2022 r. godz. 09.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na realizację szkoleń w ramach projektu „Kwalifikacje to podstawa”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Oferenta.
4. Oferty składane na adres mailowy powinny być w formie skanu podpisanych wszystkich wymaganych dokumentów.
5. Zamawiający po otwarciu ofert może żądać od Oferenta w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa dni robocze, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych/pisarskich niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
6. Brak odpowiedzi Oferenta w wyznaczonym terminie na złożenie wyjaśnień lub nieuzupełnienie braków oferty
uznaje się za cofnięcie oferty przez Oferenta.
XV. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) i dołączone do oferty załączniki.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2) zostanie złożona po terminie składania ofert;
3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
3. W przypadku stwierdzenia powiązań, o których mowa w pkt. X zapytania, Zamawiający wykluczy Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Oferty ważne - zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, złożone przez Oferentów spełniających warunki udziału postępowaniu zostaną poddane ocenie punktowej, dla każdej części zamówienia oddzielnie, na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium: cena – waga - 100 %
Oferent zobowiązany jest do podania w ofercie ostatecznej ceny za realizację przedmiotu zamówienia
Podana w ofercie cena ma być wyrażona w walucie PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty i rabaty winny być ujęte w obliczonej cenie wskazanej w treści oferty Oferenta, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań
w celu jej określenia.
Ceną oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest cena brutto.
Wartość punktowa ceny, o której mowa wyżej wyliczona zostanie według następującego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert
----------------------------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100 pkt.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
XVI. Dodatkowe informacje i zastrzeżenia
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej, jak również zostanie upubliczniona. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. Od niniejszego postępowania nie przysługują środki odwoławcze.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających Uczestniczkom ukończenie szkolenia/kursu w zakładanym terminie.
6. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury /rachunku oraz innych wymaganych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. W trakcie wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz Instytucji Zarządzającej przysługuje prawo kontroli prawidłowości realizacji zajęć.
8. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą w celu terminowego wykonania przez niego przyjętych zobowiązań oraz informowania Wykonawcy o zmianach i sytuacjach, które mogłyby wpłynąć na wykonanie umowy.
9. Zamawiający zapewni bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielenia informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
10. W przypadku, gdy osoba uczestnicząca w kursie/ szkoleniu, w trakcie jego trwania z przyczyn losowych nie będzie mogła dalej uczestniczyć w danym kursie/ szkoleniu, Zamawiający pokryje tylko koszty faktycznie poniesione przez Wykonawcę.
11. Zamawiający informuje, iż w umowie na realizację usługi zawarte będą zapisy dotyczące kar umownych:
a) za każdy dzień zwłoki w zakończeniu kursów/szkoleń – 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy,
b) za samowolne zmiany terminów, w których realizowane będą kursy/szkolenia, nie zapewnienie warunków
do prawidłowej realizacji kursów/szkoleń – 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, za każdą stwierdzoną nieprawidłowość,
c) w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności - 20% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy,
d) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę – 20% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
e) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości: 10% wynagrodzenia, za odstąpienie przez Wykonawcę od umowy z przyczyn obciążających Zamawiającego.
XVII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1 dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu ,,Kwalifikacje to podstawa”;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa