w ramach Projektu „Szansa na nowy start” nr RPLD.10.02.02-10-0018/18, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Działanie X.2 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw”, Poddziałanie X.2.2 „Wdrożenie programów typu outplacement”.
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55 , Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085, NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 30 osób (2h / os). Łącznie: 60 h. (1h = 60min.) uczestników/czek projektu Projekt pt. ,,Szansa na nowy start” współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś Priorytetowa X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Działanie nr X.2 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw”, Poddziałanie X.2.2 „Wdrożenie programów typu outplacement” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Część 1 zamówienia: Przeprowadzenie 30 godzin (tj. 2 h/os) indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 15 os. uczestników projektu korzystających ze wsparcia w Piotrkowie Trybunalskim.
Część 2 zamówienia: Przeprowadzenie 30 godzin (tj. 2 h/os) indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 15 os. uczestników projektu korzystających ze wsparcia w Łodzi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kod CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Celem zajęć indywidulanych jest:
- zwiększenie motywacji do działania,
- pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach, odnalezienia w nowym otoczeniu
- nabycie umiejętności zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym (w szczególności dot. kobiet)
Planowane terminy, miejsce zajęć i godziny ich realizacji:
- Liczba godzin: 2h / os. Łącznie: 60 h. (1h = 60min.) -30 h w Piotrkowie Trybunalskim, 30 h w Łodzi)
- Planowany termin : III- V.2019 r. poradnictwo psychologiczne odbywać się będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub w soboty po uzgodnieniu z uczestnikami.
Realizacja usługi będzie się odbywała wg wcześniej ustalonego harmonogramu (do ustalenia na etapie podpisywania umowy).
- Miejsce realizacji: Zajęcia będą odbywać się w Piotrkowie Trybunalskim (15 os.) oraz Łodzi (15 os.) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Uczestnicy projektu:
Projekt adresowany jest do osób zamieszkujących na obszarze województwa łódzkiego, które:
- utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu,
- są osobami przewidzianymi do zwolnienia,
- są zagrożone zwolnieniem z pracy z przyczyn niedotyczących pracownika
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w okresie 24 miesięcy przed złożeniem oferty.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia tj:
(wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, tj psychologia).
IV. WYKLUCZENIA
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
V. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:
1) „Formularz ofertowy” (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2) „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych” (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
3) „Doświadczenie Wykonawcy” według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
4) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia tj. zaświadczenia, certyfikaty, świadectwa itd.
VI. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
3. Oferta powinna zawierać cenę brutto, wyrażoną w złotych polskich. Podana w ofercie cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy kwoty określonej we wniosku o dofinansowanie projektu.
5. Nie jest dopuszczalne składanie ofert wariantowych lub uzupełniających.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
VII. KRYTERIA OCENY
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x90
K1– liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C– cena badanej oferty
2. K2-Doświadczenie – waga 20% - 20 pkt. (z Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego)
W celu uzyskania punktów za kryterium „Doświadczenie” Wykonawca musi wykazać doświadczenie z okresu do 24 miesięcy przed dniem złożenia oferty w zakresie poradnictwa psychologicznego lub równoważnego. Doświadczenie musi być potwierdzone dokumentami np.: referencjami.
Ilość punktów będzie przyznawana w następujący sposób:
a) od 50 do 100 godz. przeprowadzonego poradnictwa psychologicznego – 5 pkt.
b) od 101 do 300 godz. przeprowadzonego poradnictwa psychologicznego – 10 pkt.
c) od 301 do 500 godz. przeprowadzonego poradnictwa psychologicznego – 15 pkt.
d) 501 godz. i powyżej przeprowadzonego poradnictwa psychologicznego – 20 pkt.
Opis sposobu wyliczenia oceny końcowej:
OK = K1+ K2
gdzie:
OK (ocena końcowa) – suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium ceny
K1 – liczba punktów oferty za kryterium doświadczenia
VI. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie,
ul. Staszica 2A;
- listownie pod w/w adres (liczy się data wpływu)
- e-mailem na adres a_nowak@kswp.org.pl
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 14.03.2019 r. do godz. 9.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach projektu „Szansa na nowy start”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku w upublicznionym zapytaniu ofertowym uwzględniona zostanie informacja o zmianie, zawierająca co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego a także opis dokonanych zmian. Jeżeli z uwagi na zakres wprowadzonych zmian będzie konieczne, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2) Unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IX. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1) prawo dostępu do danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych osobowych,
3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego,
7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy KSWP będzie przetwarzało Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa