w ramach Projektu „Szansa na nowy start” nr RPLD.10.02.02-10-0018/18, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Działanie X.2 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw”, Poddziałanie X.2.2 „Wdrożenie programów typu outplacement”.
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55 , Fax: 41 375 14 56
REGON: 290592085, NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego oraz opracowanie i omówienie Indywidulnych Planów Działania (IPD), dla 60 osób (4h / os.) - uczestników/czek projektu Projekt pt. ,,Szansa na nowy start” współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś Priorytetowa X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Działanie nr X.2 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw”, Poddziałanie X.2.2 „Wdrożenie programów typu outplacement” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Część 1 zamówienia: Przeprowadzenie 120 godzin (tj. 4 h/os) doradztwa zawodowego oraz opracowanie i omówienie 30 Indywidulnych Planów Działania (IPD) dla 30 os. uczestników projektu korzystających ze wsparcia w Piotrkowie Trybunalskim.
Część 2 zamówienia: Przeprowadzenie 120 godzin (tj. 4 h/os) doradztwa zawodowego oraz opracowanie i omówienie 30 Indywidulnych Planów Działania (IPD) dla 30 os. uczestników projektu korzystających ze wsparcia w Łodzi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kod CPV: 85312320-8 usługi doradztwa
Celem zajęć indywidulanych jest:
- identyfikacja kwalifikacji i predyspozycji uczestników/czek,
- zdiagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego,
- weryfikacja pod względem oczekiwanych kwalifikacji i predyspozycji na rynku pracy,
- określenie predyspozycji do założenia działalności gospodarczej (30 os. – ścieżka samozatrudnienie),
- diagnoza barier, rozeznanie umiejętności i oczekiwań, potrzeb szkoleniowych, predyspozycji uczestnika ścieżki przekwalifikowanie (30os.),
- określenie potrzeby odbycia poradnictwa psychologicznego.
Planowane terminy, miejsce zajęć i godziny ich realizacji:
- Liczba godzin: 4h / os. w dwóch sesjach: 1 sesja 3 h ; druga sesja 1 h – omówienie IPD. Łącznie: 240 h. (1h = 60min.)
- Planowany termin : III- V.2019 r. doradztwo odbywać się będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub w soboty po uzgodnieniu z uczestnikami.
Realizacja usługi będzie się odbywała wg wcześniej ustalonego harmonogramu (do ustalenia na etapie podpisywania umowy).
- Miejsce realizacji: Zajęcia będą odbywać się w Piotrkowie Trybunalskim (30 os.) oraz Łodzi (30 os.) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Uczestnicy projektu:
Projekt adresowany jest do osób zamieszkujących na obszarze województwa łódzkiego, które:
- utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu,
- są osobami przewidzianymi do zwolnienia,
- są zagrożone zwolnieniem z pracy z przyczyn niedotyczących pracownika
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w okresie 24 miesięcy przed złożeniem oferty.
b) posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia tj: (wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, tj doradztwo zawodowe).
IV. WYKLUCZENIA
W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
V. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:
1)„Formularz ofertowy” (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2)„Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych” (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
3)„Doświadczenie Wykonawcy” według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
4)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia tj. zaświadczenia, certyfikaty, świadectwa itd.
VI. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
3. Oferta powinna zawierać cenę brutto, wyrażoną w złotych polskich. Podana w ofercie cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy kwoty określonej
we wniosku o dofinansowanie projektu.
5. Nie jest dopuszczalne składanie ofert wariantowych lub uzupełniających.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
VII. KRYTERIA OCENY
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x90
K1– liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C– cena badanej oferty
W celu uzyskania punktów za kryterium „Doświadczenie” Wykonawca musi wykazać doświadczenie z okresu do 24 miesięcy przed dniem złożenia oferty w zakresie doradztwa zawodowego lub równoważnego – usługi doradcze o zbliżonym zakresie dotyczące aktywizacji zawodowej. Doświadczenie musi być potwierdzone dokumentami np.: referencjami.
Ilość punktów będzie przyznawana w następujący sposób:
a) od 50 do 100 godz. przeprowadzonego doradztwa – 5 pkt.
b) od 101 do 300 godz. przeprowadzonego doradztwa – 10 pkt.
c) od 301 do 500 godz. przeprowadzonego doradztwa – 15 pkt.
d) 501 godz. i powyżej przeprowadzonego doradztwa – 20 pkt.
Opis sposobu wyliczenia oceny końcowej:
OK = K1+ K2
gdzie:
OK (ocena końcowa) – suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium ceny
K1 – liczba punktów oferty za kryterium doświadczenia
VI. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Dopuszcza się następujące sposoby złożenia oferty:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, 26-200 Końskie,
ul. Staszica 2A;
- listownie pod w/w adres (liczy się data wpływu)
- e-mailem na adres a_nowak@kswp.org.pl
2.Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia – 14.03.2019 r. do godz. 9.00
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie doradztwa zawodowego w ramach projektu „Szansa na nowy start””. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku w upublicznionym zapytaniu ofertowym uwzględniona zostanie informacja o zmianie, zawierająca co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego a także opis dokonanych zmian. Jeżeli z uwagi na zakres wprowadzonych zmian będzie konieczne, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2) Unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IX. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
realizowanych projektów unijnych Po przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę środków czystości na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych...
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów spożywczych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcejPo przeanalizowaniu ofert na zakup i dostawę artykułów biurowych na potrzeby KSWP oraz w ramach realizowanych projektów unijnych wybrano firmę:
Czytaj więcej…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…
Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa